close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מידוף לחנויות – חזית נכונה

מערכת שורשכב חשוון, תשפג16/11/2022

חברת 'המדף' מתמחה ביצירת המדף האיכותי והמותאם לכם באופן אישי תוך כדי שימוש בפלדה איכותית ובעלת תעודת טיב היצרן, ושימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת על ידי חיתוכים מדויקים

תגיות:
צילום: freepik
אין ספק שכל חנות שיש לה עיסוק במכירה של סחורה חייבת מידוף לחנויות איכותי לצורך תצוגה של סחורה עבור לקוחות בין אם בחזית, ובין אם בתוך החנות. כיום אפשר למצוא מידוף איכותי עבור חנויות בדגמים נרחבים וסוגים שונים ומעוצבים. את המדפים, למרות שהם כמובן חייבים חזות ויזואלית איכותית, חייבים גם איכות, עמידות וחוזק. ועל כן יש לבחור אותם מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

מידוף לחנויות – כי הרושם הראשוני כן קבוע
ממש כמו כרטיס ביקור שיש לו הזדמנות של פעם אחת
צילום: freepik
להרשים את הצד השני, כך גם לרושם הראשוני החזותי יש את אותה הזדמנות בודדת להרשים את הנכנסים לחנות שלכם.

בשונה למשל מאותם מדפים למחסן לא רק איכות המדף נחשבת כאן, אלא גם הויזואליות שלו שצריכה להיות משולבת באופן מדויק בעיצוב החנות.

על כן, התייעצות עם אנשי המקצוע הרלוונטיים בתחום המידוף תוכל להעניק לכם את היכולת לקבל את המדפים האיכותיים והמעוצבים המתאימים ביותר לחנות, ובהתאמה אישית על סמך הצרכים שלכם.

מידוף לחנויות – איך לבחור את המדפים המתאימים לכם
כשאנחנו מדברים על מדפים למחסן כמובן שגם כאן, בדומה לנושא של מידוף לחנויות חשוב לדעת ולהכיר איזה אלמנטים הכי רלוונטיים לכם. רוב החנויות יבקשו כמות ספציפית של מדפים בתוך החנות על מנת לסדר את הסחורה ברמה הויזואלית, בעוד שבמחסנים למשל מדובר על אחסון בלבד.

בחירה של מידוף לחנויות היא לא שונה בהרבה כמו בחירה של מדפים לבית, גם כאן הויזואליות חשובה. אך ההבדל היחידי הוא בחינה של משקל העומדת על המגשים והתאמה לעיצוב כללי של החנות.

על מנת לבחור את המדפים המתאימים לכם, יש לשים לב לכמה פרמטרים רלוונטיים:
? יש לבדל בין מדפי חנות למדפי מחסן
כשאתם מזמינים מדפים לחנות יש לשים לב להבדל בין מדף לחנות ברמה הויזואלית לבין מדף למחסן. גם אם אתם מזמינים מדפים שעליהם אתם מאחסנים סחורה במשקלים דומים, חשוב לשים דגש על הויזואליות ולסדר את המדפים באופן נכון בחלל המעוצב של החנות.
? התאמה מלאה
התאמה מלאה של המדפים לסוג הסחורה חייבת להיעשות באופן מדוקדק בשל מניעה של בעיות עתידיות. למשל, סחורה כבדה על מדפים קלים, או סחורה קלה על מדפים מאסיביים וכבדים מדי.
? חומרי גלם
על מנת שמדף יוכל להיות איכותי לזמן רב וישמש באופן שלו הוא נועד, חשוב לוודא שהמדף עשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר. מדף מתכת למשל הוא כיום אלטרנטיבה נהדרת עבור סחורה כבדה, ואפשר גם לעצב אותם באופן איכותי ביותר.

בבחירה של מדפים לחנות חשוב לקחת בחשבון מגוון של אלמנטים שלרוב לא נלקחים כשמדברים על עיצוב חנות. בעוד שעיצוב חנות ברמה הבסיסית שלו הוא ויזואלי בלבד, כאן מדברים על פרקטיקה ואיכות בנוסף לעיצוב.

חברת 'המדף' מתמחה ביצירת המדף האיכותי והמותאם לכם באופן אישי תוך כדי שימוש בפלדה איכותית ובעלת תעודת טיב היצרן, ושימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת על ידי חיתוכים מדויקים, ריתוך מושלם וצביעה איכותית. 45 שנים של ניסיון, עם אלפי לקוחות, שלושה דורות ואהבה לאדם ולמקצוע רק גורמים לנו לרצות בכל יום מחדש להעניק לכם את השירות המופלא ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה